FAQ

Heeft Verma Fashion een showroom of winkel?

Verma Fashion heeft in de stad Amsterdam een showroom waar de producten, die op de website aangeboden worden, offline te bezichtigen zijn. Maak een afspraak en kom vrijblijvend onze collecties bekijken. Afspraak maken in onze showroom

Wat is het adres van Verma Fashion?

Rijswijkstraat 185 Unit73 102 1062 EV Amsterdam

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. Je kunt ons bellen met vragen op: Tel.: 06 54907380 WhatsAPP : 06 54907380 Voor algemene vragen kan je ook mailen naar info@vermafashion.nl

Wat zijn jullie openingstijden?

Verma Fashion is van maandag t/m vrijdag open van 09.00-17.00 uur. Op zaterdag zijn wij gesloten en zondag zijn wij geopend van 09.00-13.00 uur.

Moet ik een afspraak maken als ik de showroom wil bezoeken?

Nee dat hoeft niet maar het zou beter zijn als wij weten van te voor.

Waar kan ik terecht met problemen of klachten?

Als u een probleem of een klacht heeft over de producten van Verma Fashion, dan kunt u dit via het contactformulier of telefonisch doorgeven. De klacht zal zo snel mogelijk opgelost worden. Contact opnemen met Verma Fashion

Kan ik zonder K.V.K. nummer inkopen?

Het is helaas niet mogelijk om zonder K.V.K. nummer te bestellen. De reden is dat Verma Fashion een groothandel is die alleen aan detaillisten en bedrijven levert. Winkeliers die in het buitenland gevestigd zijn kunnen kopen aan de hand van hun B.T.W. nummer.

Mag ik de productafbeeldingen van Verma Fashion zonder toestemming gebruiken voor mijn eigen website?

De afbeeldingen die door Verma Fashion op de website worden gebruikt, mogen niet gebruikt worden zonder toestemming.

Is er een minimum inkoop bedrag?

Nee, Verma Fashion hanteert geen minimum inkoop bedrag. U hoeft bij ons daarom ook nooit meer te investeren dan noodzakelijk is.

Wat is de levertijd van de producten?

Jouw bestelling wordt binnen 2/3 wekdagen bezorgd.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland beneden de € 250,- berekenen wij € 7,50 verzendkosten en voor bestellingen binnen Nederland boven de € 250,- zijn de verzendkosten gratis.

Ik vind het product wat ik besteld heb niet mooi. Kan ik dit terugsturen?

Wij nemen geen producten terug die niet in de smaak vallen. Lees voor de aankoop goed de productomschrijving en samenstelling door. Dit kan er mede voor zorgen dat je geen miskoop doet.

Mag ik een product retour sturen wanneer deze een fabricagefout heeft?

Gekochte artikelen worden wel teruggenomen indien deze een fabrieksfout of een dergelijke beschadiging hebben opgelopen vóór de aankoop.

Wat moet ik doen als ik een product retour wil sturen?

Stel ons allereerst op de hoogte, via een e-mail, op de hoogte van de fabrieksfout of beschadiging. Stuur hiervan een foto mee zodat wij dit kunnen beoordelen. Wij nemen hierna contact met jou op.

Waar moet ik rekening mee houden als ik het product retour wil sturen?

  • - Contacteer ons binnen 7 dagen na aankoop of ontvangst
  • - Retourneer het artikel binnen 10 dagen na aankoop
  • - Het product mag niet versleten, beschadigd, gebruikt of gedragen zijn
  • - Het product moet voorzien zijn van onze (prijs)kaartjes en labels
  • - Stuur of neem een kopie van uw aankoopfactuur mee
  • - Gekochte sale items nemen wij niet retour
  • - Mochten er per e-mail afspraken zijn gemaakt betreffende de retourzending, graag een print van de e-mail toevoegen bij het retourneren
Als de foto van het retour door ons is bekeken en er is duidelijk een fout of beschadiging zichtbaar dan versturen wij een verzendlabel naar het door u opgegeven e-mailadres. Verpak het product in de doos, plak het label erop en lever dit af bij het dichtstbijzijnde Post.nl afleverpunt.

Ik heb een product ontvangen dat ik niet besteld hebt.

Wanneer er een product bij je bestelling zit die je niet besteld hebt of de maat of kleur komt niet overeen met je bestelling meldt dit dan zo snel mogelijk, via een e-mail, aan ons. Wij nemen dan telefonisch contact met je op. Samen komen we tot een oplossing.

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Uiterlijk binnen een maand wordt het aankoopbedrag teruggestort, mits daar andere afspraken over zijn gemaakt.

whatsapp-appointment make-an-appointment quotation-request plan-a-video-call Microstore app