Verma Fashion heeft in de stad Amsterdam een showroom waar de producten, die op de website aangeboden worden, offline te bezichtigen zijn. Maak een afspraak en kom vrijblijvend onze collecties bekijken. Afspraak maken in onze showroom
Rijswijkstraat 185 Unit73 102 1062 EV Amsterdam
Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. Je kunt ons bellen met vragen op: Tel.: 06 54907380 WhatsAPP : 06 54907380 Voor algemene vragen kan je ook mailen naar info@vermafashion.nl
Verma Fashion is van maandag t/m vrijdag open van 09.00-17.00 uur. Op zaterdag zijn wij gesloten en zondag zijn wij geopend van 09.00-13.00 uur.
Nee dat hoeft niet maar het zou beter zijn als wij weten van te voor.
Als u een probleem of een klacht heeft over de producten van Verma Fashion, dan kunt u dit via het contactformulier of telefonisch doorgeven. De klacht zal zo snel mogelijk opgelost worden. Contact opnemen met Verma Fashion
Het is helaas niet mogelijk om zonder K.V.K. nummer te bestellen. De reden is dat Verma Fashion een groothandel is die alleen aan detaillisten en bedrijven levert. Winkeliers die in het buitenland gevestigd zijn kunnen kopen aan de hand van hun B.T.W. nummer.
De afbeeldingen die door Verma Fashion op de website worden gebruikt, mogen niet gebruikt worden zonder toestemming.
Nee, Verma Fashion hanteert geen minimum inkoop bedrag. U hoeft bij ons daarom ook nooit meer te investeren dan noodzakelijk is.
Jouw bestelling wordt binnen 2/3 wekdagen bezorgd.
Voor bestellingen binnen Nederland beneden de € 250,- berekenen wij € 7,50 verzendkosten en voor bestellingen binnen Nederland boven de € 250,- zijn de verzendkosten gratis.
Wij nemen geen producten terug die niet in de smaak vallen. Lees voor de aankoop goed de productomschrijving en samenstelling door. Dit kan er mede voor zorgen dat je geen miskoop doet.
Gekochte artikelen worden wel teruggenomen indien deze een fabrieksfout of een dergelijke beschadiging hebben opgelopen vóór de aankoop.
Stel ons allereerst op de hoogte, via een e-mail, op de hoogte van de fabrieksfout of beschadiging. Stuur hiervan een foto mee zodat wij dit kunnen beoordelen. Wij nemen hierna contact met jou op.
Wanneer er een product bij je bestelling zit die je niet besteld hebt of de maat of kleur komt niet overeen met je bestelling meldt dit dan zo snel mogelijk, via een e-mail, aan ons. Wij nemen dan telefonisch contact met je op. Samen komen we tot een oplossing.
Uiterlijk binnen een maand wordt het aankoopbedrag teruggestort, mits daar andere afspraken over zijn gemaakt.